Om min blogg

Som ni märker var det länge sen jag skrev långa inlägg om min dag. Jag har bestämt mig för att använda bloggen till mina bilder, och annat. Alltså inga långa "detta är mitt liv"-inlägg. Det händer att jag skriver lite om vad jag gör om dagarna ibland också, men inte så ofta. Det händer inte tillräckligt mycket i mitt liv för att fylla en blogg med bara "mig" så att säga ;-)
Det finns redan tillräckligt många "mitt liv"-bloggar.

Ha en underbar helg nu! En helg närmare vintern och jul!

Kommentarer
Postat av: Maria/OnyX.

jag vill me kunna rita:O

2008-11-01 @ 11:22:39
Postat av: Suss

Jag har utmanat dig i min blogg ;)

2008-11-07 @ 17:47:24
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0