Det där med färger...

Nu har jag funderat ett bra tag på hur jag ska göra med färgerna, jag kommer inte på vilken grundfärg jag ska ha ens. 
Men det kommer jag snart på får jag hoppas, eftersom jag inte kan börja på något annat innan jag kommit på färgerna. 

Jag tycker det känns lite onödigt att börja blogga nu innan jag är klar. Så det kommer bli lite tomt här för det mesta.

   
Här är mitt andra problem: inget photoshop eftersom det avinstallerades av sig själv. Så när jag får tid måste jag installera om det... suck och pust...

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Hm... jag känner ju inte dig eller din blogg, så då blir det svårt att rekommendera... men en ganska neutral grundfärg är ju oftast bra, då kan man lättare variera färgerna på detaljer och när man har inne kort och sådär så passar det in lite lättare...



Tack för din kommentar också -och jag kan bara hålla med. man bör kunna vara empatisk fastän man själv inte har upplevt sina barns död, tyvärr fungerar inte alla så...

2009-05-08 @ 00:10:37
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: amanda ♥

Ta gärna någon ljus färg som bakgrundsfärg på bloggen, om det var det du menade :)

Gosh, photoshop dampar lite för mig också.. Men du har en jätte fin blogg :)

2009-05-09 @ 18:23:03
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0